لابستر گریل

Saturday، ۱۴ Khordaad ۱۴۰۱

آموزش پخت لابستر گریل

لابستر ها را روی یک سطح صاف بچینید و پنجه ها را از بدن دور کنید تا جدا شوند. با استفاده از قیچی یا انبر مخصوص، گوشت را تکه تکه کرده و بیرون بیاورید.

تقریباً خرد کنید و به یک کاسه منتقل کنید و پوسته آن را دور بریزید.

لابستر ها را به پشت بچرخانید و دم ها را عقب بکشید. با استفاده از یک چاقوی تیز، هر لابستر را از طول برش دهید و به 2 قسمت تقسیم کنید.

گوشت را بردارید، به قطعات برش دهید و به کاسه اضافه کنید. فصل قلیه سبز را بردارید و 2 قاشق چایخوری به کاسه اضافه کنید (اختیاری). کیسه معده، آبشش ها و سیاهرگ (که در طول بدن است) را دور بریزید.

پوسته های خالی را بشویید و خشک کنید و در سینی فر بزرگ بچینید. با گوشت لابستر پر کنید، سپس روی آن را بپوشانید و خنک کنید تا آماده کباب شوید.

در یک کاسه، کره، سیر، سبزی و پوست لیمو را با هم مخلوط کنید. با فلفل سیاه مزه دار کنید. قاشق را روی یک تکه بریزید و به شکل سوسیس درآورید و در انتهای آن بپیچید. به مدت ۱ ساعت یا تا زمانی که لازم باشد در یخچال قرار دهید.

لابستر ها را 20 دقیقه قبل از سرو از یخچال خارج کنید. گریل را از قبل با دمای متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. روی لابسترها را با برش های نازک کره بپوشانید. 6-8 دقیقه گریل کنید تا کاملا داغ شود و کمی طلایی شود.

در بشقاب های سرو بچینید و با قاشق روی کره ذوب شده اضافی بریزید. اگر دوست داشتید با تکه های لیمو برای فشار دادن و تزئین سالاد سرو کنید.

نوش جان

سیفودایرانی